pondelok 30. mája 2011

I just feel like everyone tries to do something different, but you always wind up doing the same damn thing.

No, takto si povieme.
Nemám čas.
Niežeby som sa vyhovárala, to fakt nie. Ale tak dajak nestíham.
V škole bude tento týždeň zabijak, doma a na tréningoch to isté. Ak prežijem tento víkend všetko bude fajn :)

Ale aby to nebolo take depresívne, vonku je na skapatie, som spálená a nič sa mi nechce. Ale nie, seriously, vonku je nádherne, to spálené ma už tak nebolí a dokonca sa viem aj prinútiť k učeniu. Našla som aj kábel k "rodinnému" foťáku (aka naši kúpili, ja používam) takže moje fotky budú mať aspoň nejakú kvalitu.

Mám aj kúpenú blond farbu na vlasy, už poslednú :) Nie som si asi až tak istá, ale som viac-menej rozhodnutá, že pojdem na hnedo a asi sa aj nejak ostrihám. Treba so sebou neičo robiť, čo si budeme hovoriť.




Mám najlepšieho spolužiaka na celom svete. A nielen on je super, ale vlastne skoro všetci moji spolužiaci sú fajn. Väčšina ludí okolo mňa je fajn.
Mám sa fajn.

 Soy, idem sa učiť. Hahahaha nie, idem na tumblr.

1 komentár:

  1. ŽÁDNÉ-BARVENÍ-NA-HNĚDO-NEBUDE! Víš, jak celý život toužím mít tak světlé vlasy? :D Sice bych je stejně přebarvila na zrzavo, ale aspoň by to líp chytalo. :D Radši si kup pořádně platinovo-bílou ve stylu Marilyn Monroe a nevyhrožuj hnědou . :D

    OdpovedaťOdstrániť