utorok 17. mája 2011

Hell is empty

A tak. Momentálnym malým úspechom je že blog ešte stále existuje a dokonca ani neuvažujem nad tým, že ho zruším.

Posledné dni sú celkom fajn. Tréningy mi až tak nevadia, trénerka mi vadí, ale zatial to rozdýchavam a celkovo je mi tak príjemne. Ale aj tak, prázdniny by už mohli prísť (34 days, 11 hours). Čo si budeme hovoriť.

Potrebujem ísť nakupovať. Ale ako seriously, už to fakt potrebujem. Mám nedostatok topánok, tričiek a tielok, nohavíc a svetríkov. Plus nejaká tá farba na vlasy by sa hodila.

Hovoriac o vlasoch, toto bude asi posledný krát čo si ich budem farbiť na blond, potom na konci leta sa asi prejde na hnedú. Ale dosť o tom premýšlam, lebo celý čas sa to pokúšam zosvetliť a potom si prasknem hnedú? (Troška padnuté na hlavu.) Aj keď bolo by to pre mňa pohodnejšie, nemusela by som sa starať o odrasty a také srandy. Ale uvidí sa. (čiže sa nafarbím na blond a potom zase na blond a zase a až keď ma to po milion rokoch prestane baviť pojdem na hnedú)
* Btw spomínala som že milujem dip dye? *

Dnes som si stiahla 2 serie Darie. Bože to je dokonalé! Strašne vela som o tom počula a keď som čítala recenzie aj na nete, hrozne som to chcela vidieť. Ale nikde na nete to nebolo online a ani na stiahnutie. Ale dneska som to našla na uložto, všetko pokope. Takže za jedno (hodinové :D) stiahnutie mám celú 1.sériu, zachvílku sa mi stiahne aj 2. a potom pojdem na tretiu.

To s tou ožieračkou by ešte stále bodlo, ale mám pocit že si počkám do leta. Alebo aspoň na koniec školského roka, potom má byť nejaká student party. Takže tanečky tanečky a potom sa niekde zašiť, kde sa bude piť. Cigy nespomínam, tie mám pri sebe už teraz. (Spomínala som že fajčím už zase? Ak som dobre rátala, prestala som už asi 3x, hovoriac si že už nikdy v života. Never say never)

A tak.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára