nedeľa 15. mája 2011

Day two.

Blog oslavuje už druhý deň.
Trikrát hurá! (Hurá, hurá, hurá)


Zajtra zase škola. Fakt to tam nemám rada. Vlastne nie je to tam až také zlé, ale tá banda opíc a.k.a moji spolužiaci, to je to zlo. Mať na výber, do našej triedy chodíme tak...4? Ostatní adios amigos.



Zameňte twitter za plurk.
Zisťujem, že najlepšie mi je doma, na plurku, we♥it a tumblri. Okej, facebook nie je až tak odveci, hlavne keď treba dať do poriadku mesto v Social City a vyzbierať peniaze v City Ville. Inak je facebook na nič. Kebyže tam trénerka nepíše veci ohladom tréningov, zase by som si ho zrušila.
Hovoriac o trénerke, je to piča. Akože nechcem byť zlá, alebo niečo, ale takú osobu ako ona, som fakt nestretla. Predstavte si všetko, ale úplne všetko, čo neznášate na niektorých ľudoch, čo vás na nich vytáča, vynásobte to dvoma a dostanete moju trénerku. Prisahám, nie je nič horšie ako ona.
Cha, a to si predstavte tráviť s ňou 3x týždenne 1,5 hodiny + každú druhú nedeľu 5 hodín. Toľké šťastie! 


Čo vám poviem, tento týždeň sú maturity, dúfam že v našej zoo (čítaj škole) budeme mať aspoň trocha volna, inak tam asi nepojdem alebo čo.
Na tumblri mám momentálne 110 followers (ešte jedného a bude to krásne číslo), z čoho sa neskutočne teším lebo tumblr mám od 22 februára...čiže 82 dní (??? neviem dobre počítať)

Posledné dni mám chuť na všatko sa vysrať, zobrať Finlandiu, džús, cigarety a ísť sa opiť. Ani nie že ísť niekam piť, že dojsť v normálnom stave domov, ale fakt sa ísť opiť, nech nemusím myslieť na tie sračky, na ktoré myslím. Jo a tie cigarety? Ani neviem prečo, zase mám chuť.

A to je asi všetko.

Ja som vážne zvedavá, ako dlho mi vydrží vypisovať si sem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára