pondelok 6. júna 2011

Time of my life

Tento víkend bol dokonalý.
Neni na ňom nič, čo by som upravila, vylepšila alebo hociako zmenila.

Začalo sa to piatkom, kedy som išla asi po 55478495432249184361521 rokoch piť. Išli sme len kamoškou, stavili asme na klasiku - vodku s džúsom ♥ Ale aby to nebolo tak nudne klasické, išli sme piť o pol druhej poobede, keď bolo asi 30 stupňov. Čo si budeme hovoriť, neni nič lepšie ako vodka, cigy a 30 stupňov :D Vypili sme len štvrťku (!!!!!!!!) vodky, vyfajčili krabičku a dačo cigariet a už nám jebalo :D To kvôli tomu nechutnému teplu! Ale zas kebyže neni tak teplo, nechcela by som sa vidieť o dve hodiny... :D
Potom sme to vzdali a šli sme zo štadióna (ktorý je na opačnej strane "dediny" kde bývam) pekne k nám domov :D Tam sa pokračovalo pohárom vodky s džúsom a cigami. Večer sa šlo k Sime domov, rýchlo vyvenčiť psa a zapáliť si. Keď sme sa okolo desiatej vrátili, u nej doma to už rozjeli jej bratia :D Panebože, to sa neoplatí všetko opisovať, ale aj tam sa pokračovalo vodkou :D Išli sme spať o štvrť na tri, vstávali sme o pol siedmej na vystupko. Náhodou, bolo to celkom fajn, až na to že som bola nechutne nevyspatá.

V sobotu sme hneď z vystupko išli s rodinou na chatu ku krstnej a tam bolo tiež skvelo. Bol tam aj bratranec, takže sme zabili pol dňa len rozprávaním sa. Inak sa nič zaujímavé nedialo, len som sa zas dozvedela veci, o ktorých som ani len netušila...

Nedela bola taká čudná jemne, z chaty sme sa hneď vrátili a šup šup, 2hodinový tréning (hell yeaaa) a potom zase nejaká oslava. Ale nevadí, aspoň som sa poriadne najedla :D

Dnes žiadna škola, trieda je na dva dni v Prahe, takže mama mi dovolila ostať doma. Pokúsim sa ju prehovoriť aj na zajtra, veď čo tam budeme ;D Oh, hovoriac o Prahe, doteraz ľutujem že som sa našich nespýtala na PCF. Začínam tak trochu tušiť, že by ma tam pustili. Čo už, posrala som to.


A inak nemám nič nové, všetko je po starom a tak.
Mám ja ale nudný život.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára