sobota 12. novembra 2011

Love like yours will surely come my way

Táto pesnička je ultimate zlepšovák nálady ♥

Po dvoch týždňoch, čo som sem zakaždým chcela napísať a zlyhalo to už pri nadpise, som sa rozhodla že aj keby tento článok mal byť o tom, ako som neustále závislá striedavo na retarded running horse & nyan cat & cheers & how to love & marry you, tak tento článok napíšem.
Možte mi gratulovať

Vlastne ani tak nemám nič nové, len čím ďalej, tým viac sa teším na tanečnú. Aj keď nikdy tam nemám chuť ísť, ale keď tam už som, tak všetko je v pohode :) Po tanečnej je vždy sranda, okrem nášho fajčiarskeho krúžku sme si minule boli sadnuť v nejakej krčme :D Sranda bola, treba uznať ;D

V škole je to furt o tom istom, prídem tam, je to tam hrozné, odídem, idem na tréning, je to tam hrozné, odídem a idem spať. A to sa opakuje každý deň, takže si asi viete predstaviť moje nadšenie.

Vlastne jediné čo mám nové je to, že Domčo sa konečne po týždni prestal správať ako debil a zase ma má rád (aj ja jeho :D), viac sa začínam baviť s Miškou, s ktorou som sa predtým nemusela, začínam mať rada A-čkárov a proste sa mi nejak zlepšili kamarátske vzťahy.
Škoda, že to isté sa nedá povedať doma. Matka ma striedavo ignoruje a nasiera ma a ja už mám pocit že niekoho uderím. Už ma to prestáva baviť. Tak buď nech ma kurva ignoruje alebo nech drží piču a nemá svoje sprosté poznámky, lebo ja začnem mať prijebané reči a potom uvidíme, že kto z koho.

Momentálne vyžieram bylinkovú nátierku s rožkom, po sto rokoch som si kúpila džús (jablko & čierna baza ♥) , v mrazáku mám Magnum Double Caramel a na stole sa mi vyvaľuje Oreo ♥ Moc som nechápala, že čo na tom každý má, prišli mi ako obyčajné sušienky, nič extra. Ale minulý týždeň som to ochutnala a rozhodla som sa, že Disko ma nadobro stratilo :D Ale nie, pre tie kokosové si ešte zájdem ;D

A to je asi tak všetko, moje dni sa točia okolo učenia, tumblru, weheartit, nórskych blogov a kníh. Nejak sa z môjho života stratila zaujímavosť.

Oh c'mon, všetci vieme že je to nemožné, už iba to že to je môj život, tak to znamená že je neskutočne zaujímavý

Enjoy the weekend!
Vi snakkes! <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára