sobota 26. novembra 2011

I gotta feeling that tonight's gonna be a good night

Yeaaaa buddy
Už druhý týždeň som v piatok nebola doma, tieto VBčka sa mi začínajú čím ďalej, tým viac páčiť. Prvý týždeň som sa strieskala ako prasa (bolo už načase) A fotky asi nikto nikdy neuvidí, lebo keď sme si ich ráno pozerali....Panebože, ja som fakt zviera :D
Včera sme nič nepili, za to máme asi xyz fotiek, dokonca na nich vyzerám použitelne a smiala som sa tak, ako už dlho nie.


← Anooooooooooooooooooooo!!!!! Konečne!!! Už som myslela, že sa toho nikdy nedočkám! Som síce po dnešných 3 hodinách spánku jemne mimo, ale aj keby som nemala spať 2 týždne tak by som na ten koncert išla. BOŽE JA SA TAK TEŠIM!!! 

Momentálne som dožrala tavroh s cukrom, teraz sťahujem Gossip Girl. Chcela som síce začať sťahovať, ale keďže uložto asi nechápe pokynu "gossip girl s01e01" tak sa na to môžem vysrať a sťahujem všetky možné diely, pokial majú české titulky ;D

Ďalší článok nabudúce, nechce sa mi nič hladať ani písať ďalšie, takže bye byeee

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára