streda 28. septembra 2011

Nothing important

Tak.
Podla nadpisu viete, že nič dôležité sa nedeje.
Vlastne mám pocit, že sa naozaj nič nedeje. Stále je to o tom istom. Škola, domov, tréning, škola, domov, škola, domov, tréning, škola, domov, škola, domov, víkend.

Ale aj tak. Minulý piatok sme boli na hodoch a bolo úžasne ♥ Fakticky, ten piatok bol dokonalý, stále sme sa zabávali a minula som tolko peňazí, že ak to rodičia zistia, tak so mnou prerazia dvere. Ale aj tak, stálo to za to :) Potom som mala voľný víkend, len v nedelu sme mali rodinnú oslavu (všetci si dajme trikrát hurá poprosím), ktorá bola neskutočne dlhá a nudná a ja som sa potrebovala učiť a nemohla som. Takže všetkým je jasné, že som na pondelok bola perfektne pripravená. Ale zachránil to moj bratranec, s ktorým sme zase rozobrali všetky možné témy a potom sme sa obaja odsrali von :)

V pondelok som dostala 3 z geografie, lebo máme takú skvelú piču učitelku, ktorá mi nezarátala body za odpoveď na otázku Čo tvorí povrch Antarktídy. Odpoveď zamrznutá krajina, asi nie je dostatočne keďže mi to neuznala len pre to, lebo som nenapísala, že čím je zamrznutá. No ja neviem ty piča, asi tam rastú tulipány ;D Rodičia to najskôr nevedeli rozdýchať, teraz už sú v pohode, mne je to jedno, takže nezájem

Odvtedy už nemám žiadne novinky, možno len to, že ak sa Sofia dá dokopy, tak ideme v sobotu k nej na byt a potom na diskotéku do mesta (samozrejme, nikoho rodičia ani len netušia čo chceme robiť ;)) Ale to sa musí najskôr Sofia vyliečiť, lebo zatial to vyzerá tak, že si vykašle dušu a my nikam nejdem, keďže nemáme ísť ku komu prespať. Btw, konečne sme so Sofiou také najlepšie kamarátky aké by sme mali byť.

Ďalšia novinka, moja obľúbená bloggerka začala znovu písať, takže moj sníček o tom, že sa budem učiť nórsky má znova opodstatnenie, lebo Google translate z nórčiny do angličtiny je fajn, ale kebyže sama viem o čo tam ide, bola by som so sebou maximálne spokojná. Hovoriac o veciach spojených s Nórskom, zrazu všetci chodia do Nórska. A ja, čo si plánujem svoju nórsku budúcnosť môžem ísť akurát tak do piče. GTFO everyone

1 komentár:

  1. taky zrovna prožívám to období ve kterém se nic neděje, jinak je fajn že sis užila hody=) a před rodičema zatloukat jak nejdéle to půjde stejně jako ostatní=D

    OdpovedaťOdstrániť