piatok 2. septembra 2011

All summer long

Pravý blogger pridáva každý deň.
Blogger, čo má blog pre radosť, pridáva párkrát za týždeň.
A potom  som tu ja, čo na to absolutne sere a pridávam niečo raz za mesiac.

Takže čo som robila tento mesiac?
Chodila na tréningy, bola vonku, pila som a to sa stále opakovalo. Nesťažujem sa. Na to, že tie prázdniny vyzerali, že si hodím mašlu, nakoniec boli z toho fajn zážitky. Ale aj tak som mala na pláne viac vecí a ľudí, ale tým sa nebudem zaoberať...Keď sa nie je niekto schopný ozvať za celé 2 mesiace asi im za to nestojím :) Ale stavím sa, že hneď ako prídem do školy to bude samé "ahoooj, strašne si mi chýbala, myslela som na teba celé prázdniny.." GET THE FUCK OFF, BITCH. Keby som ti chýbala, dvihneš ten zasraný telefón a napíšeš mi smsku. Alebo už nemáš ani na kredit? Fuck you

Teraz od veci, ale súrne potrebujem ísť nakupovať, lebo sa asi zabijem. Nemám si čo obliecť a to doslova. Niežeby to moju matku nejakým spôsobom sralo....6x sa spýta či ide nakupovať, zroooovna v ten deň kedy mám tréning/už som s niekým dohodnutá/iná pičovina, čo nejde zrušiť. Už neviem či to robila naschvál,a lebo náhoda je blbec. No a čo, hlavne že mi už po pol roku vybavila kreditku a hneď ako sa dostanem do mesta, ide sa nakupovať. Pôjdem aj sama, to je mi jedno, ale ja už naozaj súrne potrebujem ísť nakupovať.


A vlastne, už asi ani nemám čo písať. Do školy sa neteším, ale aspoň že ideme až na 9.00 a budeme tam len do 10.30 takže pohoda :) Ale aj tu hodinu a pol sa pozerať na tie xichty, ktoré by som najradšej dobila ocelovou tyčou bude záťaž (nespomínam to, že sa na nich budem musieť kukať ďalších 10 mesiacov...oh, lucky me). 
A inak, vôbec ma neprešla celá tá Potterovská mánia, práve naopak, plus som nanovo posadnutá všetkým, čo sa týka 30 seconds to Mars.

Vlastne, na niečo je tá škola dobrá, vrátim sa do reality a možno ma to prejde (Haha, môžem si to namýšľať ďalej).

See ya soon


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára