pondelok 5. septembra 2011

First day of school

Ako ste zistili podla originálneho nadpisu, pod ktorým sa skrýva strašne veľa možností, čo môže znamenať, dnes  si sa odbavím na všetkom, čo sa dialo počas prvého školského dňa.

(+ Prosím si gratulácie za originalitu)

  1. Trieda - stále tá istá, plesnivá, zatuchnutá, malá trieda pre 34 žiakov
  2. Spolužiaci - stále tí istí, plesniví, zatuchnutí idioti, z ktorých mi v skutočnosti chýbali asi tak 5 a nie tých ďalších 29, ktorým som to povedala
Hovoriac o spolužiakov, prišiel k nám do triedy jeden nový chalan, o čom sme nemali ani potuchy. Vyzerá to byť milý chlapec, ale keď sa pozriete bližšie, zistíte že vyzerá akoby utiekol z ústavy pre mentálne retardovaných. Ale zas treba uznať, že vydržal v našej triede 1 a pol hodiny, za čo si zaslúži minimálne uznanie, pretože prísť medzi bandu vrieskajúcich idiotov, triedne kurvy a chalanov, ktorí sa hrajú na malé deti a prežiť to tam....To už je úspech.

Inak nebolo to až také zlé, ale aj tak som odtial chcela vypadnúť čo najrýchlejšie. Cestou domov som stretla bývalého spolužiaka, ktorý ma zahŕňal neskutočne milými komplimentami, šli sme spolu na zmrzlinu a celé to bolo také strašne milé. Ale problém bol v tom, že sa poznáme už 10 rokov a beriem ho ako môjho brata, nie ako chalana. Takže poznámka pre ďalšie stretnutie: ak sa bude správať viac ako kamarátsky, všetko mu treba vysvetliť.

Po tom, ako som sa s ním rozlúčila, som sa celá spokojná vrátila domov, naobedovala sa a šla von so svojou milovanou Simonkou. Niekedy premýšlam čo si o nás musia ludia myslieť, pretože z dialky vyzeráme ako psychicky narušené a zblízka? Ako psychicky narušené mentálne retardované. Tolko k tomu.
Ale sranda msuí byť.

Pardon, môj obvyklý sarkazmus akosi stráca na sile, hanbím sa.
Komu sa nepáči...GET THE

Želám krásny deň.

1 komentár: