nedeľa 29. januára 2012

Boy you got my heartbeat running away

Posledné 3 týždne absolútne nič nestíham.
Oukej, tento posledný som sa viac-menej (skôr viac) flákala, ale môžem prehlásiť že to bol zaslúženný oddych, po tých predchádzajúcich 2 týždňoch naháňania za známkami, vylepšovaním vzťahov a podobne. Ale všetko som prežila, teraz sa už len dávam dokopy.

Mojím momentálne najväčším problémom je chlapec, ale zároveň je to aj jedna z posledných vecí, ktoré riešim. Whatever. Jediné veci, čo teraz riešim, sú ceny alkoholu, oblečenia, ktorý film si stiahnuť (sťahujem kým môžem, však viete) a to, aby som začala druhý polrok relatívne dobrými známkami.

Inak si žijem fajn, sťahujem filmy ako o život (zatial som si z nich nepozrela ani jeden), počúvam pesničky, rozťahujem sa nech zo mňa nie je úplne gymnastické drevo, hladám ceníkky plavární a podobne. O a ešte závisláčim na rôznych blogoch, we♥it a na svojom tumblri, kde sedím od rána do večera. Len tá škola ma trochu ruší, ale tak čo už.

Talking 'bout school, tam je všetko fajn, tento týždeň nikto nič nerieši, všetci rozdýchavajú predchádzajúce týždne. A ja zisťujem, že bez svojho diára ani neviem kde mi hlava stojí a kebyže ho niekde stratím, môžem sa rovno zabiť, lebo by som ani len nevedela aký je deň. Važne nechapem čo som bez neho pominulé roky robila.

Keďže robim asi sto veci naraz at the moment, trochu sa mi trha myšlienkvoa niť. Ale mňa to potom možno napadne. Takže užite si tento užasný, fantastický, zaujímavý článok a ja sa idem nudiť ďalej.

Zdravstvujte

P.S. sľubujem, že ďalší post bude lepší.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára