nedeľa 23. októbra 2011

Let it snow, let it snow, let it snow

Už nech sú Vianoce!
Už chcem ten pokoj, to že vkuse budem pozerať rozprávky, ujedať zo sladkostí a nebudem riešiť nič...

Nie som ten typ, čo by utekal pred problémami, vždy si radšej všetko vyriešim hneď, ale teraz...Nemám chuť sa s nikým rozprávať, facebook by som si najradšej znova zrušila a nevyšla z domu aspoň do konca tohto roka.
Zas mám pocit, že sa všetko serie, zase sa ľudia bezdôvodne urážajú a mňa už to nebaví. Už ma nebaví dookola riešiť kto sa zas na koho urazil, prečo je niekto nasratý na mňa alebo niekoho iného. A potom si to samozrejme každý rieši cezo mňa..A čo ja dopiče? Nejaká psychiatrická poradňa? Kurva ne.
A viete čo? Ja sa naserem na vás a nebudem sa s vami baviť len preto...len preto, lebo sa mi chce.
Oh,
A pojebte sa. 

Teraz, keď už som sa vynervovala, chcem iba povedať, že sa teším na jesenné prázdniny (no, budeme mať piatok a pondelok volný, lebo prázdninky vyšli tak luxusne na víkend) a potom ešte v utorok na sviatok. Takže do školy sa ide až v stredu, čo je fakt super, lebo máme zrovna ten najťažší deň. A ešte dúfam, že tá piča (trénerka) nám nejebne tréning v pondelok, lebo jej proste poviem, že ideme preč a že ma to nezaujíma a že na ten tréning nepojdem. Aj tak tam robíme holy kokot a kto sa má pozerať na jej prijebaný xicht? Ja určite nie.

A tak. Už neviem čo písať, asi len to že mám zaracha (ani mi to vlastne nevadí), lezú mi na nervy isté osoby, neviem sa dočkať ďalšieho dielu TVD a Jersey Shore, mám chuť ísť niekde chlastať a tak...

Vlastne mám ešte novinky, zo školy chodíme na tanečnú! Pôvodne som tam nechcela ísť, bála som sa a všetko...Teraz je to úplne v pohode, je to sranda a myslím že to zase spojí Ačku a Bčku dokopy :) Plus náš fajčiarsky krúžok po tanečnej to všetko zabíja :D Kecáme, robíme si srandu, fajčíme a potom idem s kamarátom domov a zase sa bavíme :) Proste na to, ako som si myslela, že to budem kokotina, tak som hrozne rada že som tam šla :) Akurát neviem nájsť ani jedny poriadne šaty...Potrebujem nejaké na "tréningy" a potom na záverečnú...Na jednej nórskej (ako inak) stránke som našla asi 3 perfektné šaty, ale mama je zásadne proti objednávaniu z netu...Nechápem síce prečo, ale ja sa hádať nemienim :D

A to je asi tak všetko. Mám do školy toho jak nasraného, ale na fyziku serem a tá chémia by nemala byť až taká ťažká...keby niečo, nejako to opravím (aspoň dúfam)

Koniec hlásenia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára