streda 20. júla 2011

Don't stop the party

Zatial je toto leto fajn.
Moja najoblúbenejšia fotka z celej dovolenky
(Silno umelecké, ja viem)
Povinnú dovolenku s našimi som už absolvovala, nebolo to až také zlé, naopak, bolo to prekvapujúco fajn. Samozrejme z celej dovlenky mám asi 20 fotiek, aj to len takých čo sme boli na výlete v nejakom meste :D Gratulujem sama sebe.
Cesta domov bola celkom rýchla a fajn, ale problém bol až v Bratislave keď sme sa chceli staviť v McDonalde. Dojdeme tam, zistíme že reštaurácia (akože viete, čo sa ide dovnútra) je zatvorená, tak teda okej, ideme na McDrive. A tam po 20tich minútach čakania nám chlapec z mekáču zajebal že nerobia nič vyprážané a.k.a možme si dať maximálne pitie, zmrzlinu a hamburgery =) Oco mu skoro jednu vrazil, mama mu takmer vynadala a ja som sa do toho smiala ako prifetovaná :D Skončilo to 1 cheesburgerom a jedným McRoyalom a oco, ktorý bol z nás jediný hladný nemal nič XD

Domov som za tešila za svojom milovanou Simonkou a tak sme hneď šli von :)) Síce sme malí ísť ešte v sobotu niekam do klubu či čo, ale celkom sme sa na to vysrali :D Každý deň sme šli von, smiali sa a bolo nám hrozne fajn. Včera sme boli v letnom kine na Hangover 2 a bolo to super (aj keď sa mi viac páčila 1...) A pozerali sme aj program a plán je nasledujúci:
2.8. Water for elephants
9.8. Harry Potter and deathly hallows part 2
16.8. X-Men: First Class
23.8. Pirates of the Caribbean: On stranger tides
Na to, že to nie sú až tak neskutočne staré filmy, dá sa tam sadnúť na trávu a dobre sa to tam kuká + cena 2,50 € je podla mňa omnoho lepšia ako sa trepať do mesta do kina kde vyvalím 6 € (alebo 8 ak je to 3D)...Takže plán na utorkové a piatkové večery mám :))

Inak sa už nič také nedeje, len som včera po triliónoch rokoch napísala poviedku (a dokonce z toho enmám taký grcací pocit ako vždy), dnes odchádzam babke na chalupu, počasie je fakt desné (aj keď dnešná prechádzka v daždi bola jedna z najlepších vecí tohto leta), takže z tielka a šortiek na doma, mám dlhé gate a občas pokukujem po svojej mikine a čakám kedy umrznem.

Dúfam že aspoň niekto si poriadne užíva leto, lebo moja staršná party, ktorú prežívam je skoro tak zábavná a divoká  ako vtip "ide babka po púšti a padne na ňu balkón"

Soj.

1 komentár:

  1. Dobrý program na následující dny,taky mám ráda letňáky=) a fotka z dovolené je pěkná=))

    OdpovedaťOdstrániť